Tillbaka igen!

Jag lovar jag ska bättre mig.
 
Anledning till att jag inte bloggat? Först låg jag sjuk i fem dagar och för övrigt har jag inte gjort något intressant. Det är vardag som gäller för hela slanten nu. Till och med min helg blev lugn och jag gjorde inget särskilt och skolan är också väldigt lugn just nu... Ja, allt är LUGNT! Det är lite tråkigt, men man behöver kanske ha tråkigt ibland? Jag har hört att det ska vara bra.
 
Igår var jag så uttråkad att jag verkligen satt och planerade i min kalender så att jag kom till att ha saker att göra. Jag är verkligen ett planeringsfreak... men jag måste ha koll på saker och ting.
 
Nu ska jag fortsätta med lite skolarbete och kanske, kanske träna ikväll. Ha så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback