Under veckan

Också har jag varit dålig på att uppdatera igen. Lite smått och gått som hänt i veckan är bland annat att vi varit i Malmö på UF-kichk off med skolan vilket var super-roligt. Jätteduktiga föreläsare måste jag säga! (lärarna borde kanske ta efter detta).

Dagen efter gick vi till banken och skapade ett konto och registrerade vårt företag så nu är alla sånna små detaljer klappade och klara.

I fredags slutade jag tidigt och efter det mötte jag upp min gamla klasskompis Hanna för en efterlängtad fika och pratstund! Så roligt det var, och skönt att få prata med någon som vet lite om mitt tidigare liv. Hon känner ju mig nästan utan och innan. Vi är verkligen väldigt olika men på samma gång lika knasiga. Det pratades även om en lite återträff med några av tjejerna från gamla klassen. Börjar verkligen bli dax nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback