Igår

Det blev en liten tur till Ystad med min kära moder och med mig hem fick jag ett par örgänge. Nåja, lite är alltid något, visst?

På kvällen var det dax för Markus 18års fest och det var grymt! Jag var nykter under hela kvällen så var ju inställd på att bara ha lagom-trevligt men så fel jag hade. Så nu vet ni det. Festa nykter funkar alldeles utmärkt! Även ett stort pluspoäng till bonagillen, musiken är ju verkligen roligast att dansa till. Inte det som ser bäst ut, men bugg, visst får det en glad?

Sen fick jag tillfälle att vara fylletaxi också, nu har jag en hög med vänner att tigga skjuts av nästa gång.

Jag hann även med en kort visit på en kräftskiva innan det var dax för sista taxi turen. Hemma i min säng klockan fyra somnade jag som en stock. Inte för att det hindrade mig från att vakna vid lite i nio.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback