Uppdatering

Igår gick vi två mil! Och inte nog med det, för det var bland backar och sand och det blåste 90% av tiden! Det tål kanske att tilläggas att mitt humör verkligen var piss och att jag var jättestressad över skolan som det var redan och nu var jag tvungen att kasta bort flera timmar på en utedag!

När jag kom hem kände jag mig helt sönder och kunde verkligen inte göra någonting, det kändes bara som om jag trillade i bitar. Jag orkade knappt äta. Inte för jag var trött men för jag verkligen inte var på humör för att äta. Resten av gårdagen bestod av att sova/ ligga och kolla upp i taket mellan 3-8 och sen slängde jag i mig en kopp kaffe och kollade lite tv innan jag la mig igen. Så hopplöst!

Idag vfar det helt klart bättre men vaknade med ett tomat rött ansikte (solen tog visst ganska bra) och en hel hög med arbeten som ska färdigställas. Skoldagen var kort så nu är det lika bra att börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback