Lördag

Dagen bestod av jobb. Eller ja... Där var inte så mycket folk i parken idag så den mesta tiden gick till att prata med personalen. fast det är ju skittrevligt det också. Tur jag hamnat där jag hamnat för jag trivs som fisken i vattnet.

De ända planer jag har för ikväll är mys och bara pyssla om mig själv. Jag har redan tjuvstartat lite. Först med riktigt god grillad mat och ett glas vin, sen en snabb dusch och i med inpackning, sen bort med sminket (det som fanns kvar efter duschen) plus scrub, och nu sitter jag här med en ansiktsmask och doftar som ett helt chokladpaket. Kvar består en långdusch också ska jag pyssla om mina nagler lite. Det kan behövas nu. Ohh, jag älskar verkligen sånt här! Tror även jag är lite sugen på thé och här ligger ju faktiskt en oläst modetidning... Mysfaktorn på max och kvällen är räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback