Helgen

Nu var helgen slut och den försvann ju snabbt som attan. Känns som om jobb är det ända jag hunnit med. Fast jag har ju även passat Loppan och Oliver.

I fredags var ju Angelica och Irma här men vi åkte iväg till Ystad så jag kunde intruducera dem för ett roligt arrangemang som de inte hade någon aning om existerade. Det är illa när man inte har koll på sin egen stad. Speciellt då det är samma sak varje fredag hela sommaren...

Nu är jag verkligen helt slut. Jag har satt igång lite mys musik, kollat igenom facebook, olika bloggar, mailen och tagit igen allt annat då jag nästan inte sett skymten av datorn på hela helgen. Nu ska jag göra familjen sällskap framför tv:n.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback