Dagens

Förmiddagen bestod av film och sen en svenska lektion. Efter det tog jag och tjejerna tag i lite arbeten varvat med slapp. Mest slapp... När jag gav upp det begav jag mig till bussen och sen raka vägen till trafikskolan för teoriplugg och sen körning och sen mer teoriplugg. Mikael höll mig sällskap och vi träffade även Hanna och Markus.

När jag gav upp plugget tvingade jag med Mikael på en LITEN mjukglass. Den var stor som ett hus! Bertils rekomenderas alltså varmt, för det är även den godaste jag någonsin ätit och kommer alltid vara. Att ta en mjukglass där är verkligen standra på sommaren.

Men vet ni vad som hände sen?! Jag fick köra (Nåja, styra den i alla fall...) Mikaels traktor hem till mig! Det var jättekul, men jag kände mig aningen klen, haha. Efter det stannade han här en kort stund och sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv idag. Däremot har det snöat idag! Och regnat...

Nu ska jag läsa lite i svenska boken innan jag bänkar mig framför tv:n och ser ett avsnitt DH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback