Torsdag

Jag gjorde mitt prov som gick helt okej. Fick reda på att sista lektionen var inställd vilket gjord att jag slutade halv tolv istället för fyra. Ganska bra om man säger så men tanke på att jag ej hade förberätt ett dugg inför redovisningen imorgon.

Efter det drog jag med mig Elin till Esspresso house. Där hittade jag min nya kärlek, Mocca Latte. Mums! Sen var det bussen hem. Jag han börja och nästan göra klart inför redovisningen.

Dock fick jag trevligt sällskap under någon timma men efter det avbrottet var det tillbaka till pluggvärlden. Numera är texten inför redovisningen imorgon klar men jag väntar med powerpointen tills imorgon. Det löser sig alltid (jag väntar fortfarande på den dagen jag lär mig planera min tid bättre).

Påminnelse: Aldrig mer en STOR kaffe. Jag får för mycket överskottsenergi och kan INTE vara still en sekund. Sjukt! Koffein är inte min grej. Chai hade varit en bra idé ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback