Tisdag

Träningen igår var faktiskt ganska kul. Jag velar fortfarande fram och tillbaka om jag ska sluta träna eller inte nu när jag inte har något att kämpa för längre. Men å andra sidan tycker jag fortfarande det är för kul. Vi ger det några veckor till.

Fast nu i efterhand så borde jag inte ha tränat igår. Innan träningen hade jag redan ont i foten och handen. Dessutom var jag extremt seg och nästan illamående på träningen i söndags så då borde jag ju tagit det lugnt igår. Fast jag fungerar helt enkelt inte så vilket resulterade till att jag hade dragit på mig hosta, feber och... träningsvärk i hjärtat? Ja, så kändes det i alla fall. Inget farligt för det är borta igen. Men lite orolig blir man ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback