Snart iväg

Igår var jag grymt duktig. Efter vi hade slutat satt jag kvar för att gå på två extra mattelektioner! Inte illa, men jag ligger fortfarande efter och förstår inte helt för mycket av det jag räknar. Nåja sånt löser sig alltid.

Efter det blev det träning med de små och sen hem till mer plugg. Spanska stod på schemat men klämde även in lite tid för att fixa med talet som vi har i svenska. Jag behöver fixa mer fast det hade varit skönt att bara gå upp och fantisera ihop allting på redovisningsdagen.

Nu på morgonen sov jag ut rejält! Gud vad underbart det var. Jag vet att mina vänner kommer klaga då jag bara sov till sju och sen låg kvar till åtta ungefär, men det är ändå sovmorgon för mig. Jag hann få in sista läxan i spanska precis så nu börjar min helg ljusna upp och se lite mer pluggfri ut!

Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback