Småttingar

Hade träning med de små och gud vad kära de är. Det är något visst med små barn, det är atomatiskt charmiga. Men de spralliga och pratglada är helt klart roligast. Fast som sagt är det himla härligt med vara en time i veckan. Det är lagom. Nåja denna veckan blir ju det lite mer eftersom de ska ha uppvisning. De var faktiskt riktigt duktiga på träningen så det ska nog gå bra.

Men nu till det verkliga problemet. Vad ska man ha på sig? Jag tävlar inte och träningskläder på en uppvisning med fotografering efteråt passar ju inte.  Jag kommer ju synas eftersom jag måste vara med de små ute på golvet. Min första tränare hade alltid kjol men jag har fått för mig att jag inte klär i det så de får nog vara. Kanske leggings och en lite längre tröja/linne? Vi får se på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback