Positivt!

Så mycket går som jag vill just nu och det är bara väldigt kul just nu! Jag gillart!

I onsdags klarade Angelica körkortet och fyllde år på samma dag! Grattis till henne tål att nämnas så här i efterskott. Bloggtorkar i några dagar nu så har ju inte haft tillfälle att säga det innan.
Redovisningen igår gick även super. Körkortsplugget och körningen går också fram så det är också bra.
Och det som fick mig att skina som en sol igår var beskedet om att jag fick mitt sommarjobb! Perfekt, nu vet jag där blir pengar till en finfin resa nästa år.

För att avsluta en riktigt bra vecka ska jag ikväll först ut och äta med några kära för att sedan festa hos Angelica. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback