Malmö

Vi hade en lektion (utan lärare dock) innan vi for iväg på mässa i Malmö. Det var ganska trevligt, stannade dock bara 45 minuter för att sedan ta mig hem och iväg på teorilektion.

Nu är jag helt hemkommen och klar med alla teorilektioner. Härligt! Kan även meddela att jag bokat halka ju. Det närmar sig... Nåja, ett tag till tar det ju.

Nu hoppar jag i ämnena, men för att gå tillbaka till mässan så var där massa uf(ung företagande)-företag som ställde ut. Man fick lite idér och kanske en som håller för vårt projekt nästa år. Får hoppas det går i lås, men det blir mer om det då. Kul är det i alla fall!


Nu blir det mat. Mums!



Småstadsbor hittade en hög med polisbilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback