LEDIG

Inte ett dugg har jag fått gjort idag. Bara solat någon timma och hamnat framför tv:n. Just nu är det musik som gäller. Jag kan verkligen bara sitta och lyssna i evigheter. Pinsam fakta: Jag älskar att leva mig in i låttexterna.
Låtarna blir ju mycket roligare då! Dock funkar det bara när jag är själv ;)



Mina fräknar börjar titta fram lite smått. Nu är det sommar!



Har egentligen en riktig ful-dag (osminkad förutom läpparna och risigt hår) men bloggen ska inte få lida så bilder blir det.





Ett leende gör susen! Usch, nu känner jag att min rastlöshet får gå ut över bloggen...



Puss till de som står ut!

Ni kan ju även få lyssna på en del av de låtar som spelas just nu, så ni kanske får lite förståelse för bilderna. Fast antagligen kommer jag bara förvirra er ännu mer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback