Utflykt

Idag tog jag bilen och övningskörde iväg till en skog vi brukade besöka när jag var liten. Väldigt mysigt och fortfarande lika fint. Plus att min favoritblomma hade slagit ut över hela skogen.



Först lite stek på en filt.





Sen en promenad i skogen. Vattnet var iskallt, fast hade jag haft badkläder hade jag offrat mig och hoppat i.



Min favorit blomma. Letar fortfarande efter en parfym som doftar vitsippa. Något tips?







Det kryllade av vitsippor!













Var tvungen att se och den funkade...



Och det gjorde den! Väldigt nöjd fast än mina fötter blev blöta. Tygskor i all ära!



Också avslutades utflykte med mer stek. Så skönt nu när solen har börjat timma fram.

Nu ska jag ut och lägga mig i uterummet och läsa lite Elle. Nästan som semester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback