Tisdag

Gårkvällen var verkligen hur härlig som helst! Vi hann aldrig med ngt kubb pga alllt prat. Vi satt ute i uterummet utan att frysa hela kvällen. Hur härligt är inte det!? Nu börjar det dra sig mot sommar. Där blev några få bilder fast i väntan på att Josse ska skicka dem bilderna till mig får ni nöja er med bara text så länge. Där kommer kanske upp bilder idag, annars blir det imorgon. Vad vet jag.

Dagens planer ser i alla fall ut såhär:
# Sola (de lovade ju sämre väder, men det gällde inte min trädgård, Yes!). Får dock vara lite försiktigare idag då jag blev lite röd igår.
# Klippa mig.
# Sitta och öva datorprov på körskolan.


Nu ska jag dock få i mig lite vatten och dränka mig i SPF. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback