Malmö

Idag begav jag mig först till tandläkaren där jag fick min mun misshandlad. Egentligen var det bara rutinkontroll men det gör ju sinnes ont att ta de där röntgenbilderna! Min mun är inte byggd för att ha brickor med skarpa kanter i sig.

Efter det tog jag tåget till Malmö och Angelica gjorde mig sällskap. Det var trevligt att bara gå och slöa där en dag även om det ända jag hittade var ett par solbrillor. Vädret var även underbart och en frapino satt hur fint som helst. Sen blev det tåget hem.

Väl hemma åkte jag med mamma ut till mormor och morfars grav för att plantera lite. Sen när jag kom hem hade förkylningen nästan tagit kol på mig så det ända jag gjort hemma idag är att vila. Dock kommer mina kära vänner alldeles strax, ska vi säga en timme?



Mitt ända inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback