Lov!

Äntligen! Det är lov! Snart börjar jag nog hoppa upp och ner. Gud, vad jag har längtat efter detta! Nu lägger vi skolarbetet på hyllan i tio dagar, underbart!

Jag skrev mitt sista prov innan lovet idag och klarade mig med ett VG-, jättenöjd med det och åkte hem med ett leende på mina läppa. Eller ja, hem och hem, till stationen i alla fall. Där mötte Josse upp mig och sen gick vi en del ärenden och hamnade tillslut på Ica där vi skulle sälja påskris till föreningen (ja, vad gör man inte?). Hur som helst var det väldigt kul att träffa Josse, det var ju verkligen längesen sist. Försäljningen hade kunnat gå bättre, men vi fick pratat om en hel del. Så skönt det är att prata om allt onödigt.

Ikväll får jag se om Elin tar sig hit, annars får jag göra något annat. Det kvittar nästan vad jag gör ikväll, det blir bra ändå. Det är ju lov ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback