Just nu

Yes! Jag har tagit mig igenom naturkunskapstexten som vi sk ha till provet för första gången idag utan att somna Inte illa. Enligt mig är Nk verkligen det tråkigaste ämnet. Jag menar, vem bryr sig helt ärligt om alger, fiskar och tång. De kunde gärna fått försvinna enligt mig.

Nåja, jag får väl erkänna att jag la ifrån mig boken efter att jag hade kommit halvägs för att glo i taket i ungefär 20 minuter, annars hade jag nog somnat. Plus satt sms höll mig vaken, samt förberedelsen med kaffe. Haha, nu känns det som jag ästan inte klarade av det ändå.

Just nu är jag väldigt sugen på grillat. Vädret säger till mig att jag borde äta det idag. Det är ju ändå 30 grader i uterummet. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback