Jaahaa

Nu har jag gjort allt jag skulle idag. Så skönt att få bort det slitna håret, fast lite synd att mitt hår blev så kort. Haha, tur det växter ut igen. Nej men fint blev det, fast kort. Men inget misspryder en skönhet, visst?

När jag kom hem från frisören och trafikskolan kom jag på att jag aldrig tog några nycklar med mig och att Robin hade åkt hemifrån. Jag var utelåst! Efter ett litet inbrott tog jag mig in i mitt uterum där jag spenderade en halvtimme i hammocken innan mmma kom hem från jobbet. Nej jag led inte så mycket av att vara utelåst den här gången heller. Men det är väldigt typiskt mig.

Några bilder har jag inte fått än. Jag som längtar efter att få se mitt härliga face på bild. Nej osminkad och söt, ja jag måste visa någon bild ju.

Jag har även misstankar om att solandet har gjort mig förkyld, ellr är jag bara allergisk? Nej, förkyld, för man får ingen hosta av allergi. Nu ska jag nog slänga mig framför tv:n resten av kvällen för så rolig är jag när jag har huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback