Halka

Idag var det dax för halkan och allt gick väl bra där. Måste skryta om att jag var sjukt duktig på att upskatta en stoppsträcka. Fick exakt rätt på två av två försök. Det ni! Efter det satte jag mig på trafikskolan och pluggade lite teori men sen mötte jag upp Mikael och satt och pratade en stund innan jag drog hem.

Nu sitter jag här och väntar på att min koffeinkick från kaffet idag ska gå över. Det är verkligen helt sjukt att min kropp aldrig vänjer sig. Plus att jag bröt mot mitt "jag ska aldrig mer dricka kaffe"-prat som jag hade i bloggen för ett tag sen.

Förkyld är jag också och kan knappt prata normat. Får hoppas det går över till imorgon för då ska jag iväg till Malmö med Angelica. Trevlans. Höll dock på att få en hjärtattack när Robin frågade om han kunde hänga på. Han ändrade sig dock sen igen, men fövånad blev jag allt.

Nu ska jag slänga i mig lite mat för mamma kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback