Dagen i bilder

































Dagen började hos Irma och sen mötte vi upp Angelica. Vi tänkte köpa med oss mat ner till stranden så det slutade med att vi gick runt till tre ställen innan vi hittade sallad MED bestick. Då hade vi vandrat runt i en timme (det var för fint väder för bilen).

Väl vid stranden hade vi kul. Mycket att prata om då vi knappt har träffats på lovet. Vid vissa tillfällen skrattade vi så att vi knappt kunde stå (bilden ovan där jag sitter och Irma står är ett sånt tillfälle. vi hade tänkt göra en fin hopp-bild och Angelica kom med kommentaren "Jag fotar på två också hoppar ni på tre". Lite fel blev det ju?) Fast fler vi-skratta-så-vi-trillade-ihop-bilder finns det men de får vi se om jag visar upp här. Här blev ju faktiskt ganska många bilder redan, men vi tog ännu fler.

Vi passade även på att spela lite strandtennis men jag måste medge att vi var skitdåliga. Fast efter sommaren så... Vi rörde även volleybollen lite, men det var ytterst lite.

Sist men inte minst vill jag nämna att jag tog årets första dopp! De andra mesade.

Runt tre började vi dra oss tillbaka mot staden och jag tog bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback