Tisdag

Dagen har funkat bra. Jag har fått en hel del vettigt gjort. Provet gick bra. Haha, jag och Elin är grymast på att inte veta någonting och få poäng för det. Vår lärare frågade oss om vem en person var, och det visste vi, men sen frågade han vad som hände med personen när hans företag gick dåligt och jag lyckades slänga ur mig kommentaren att han tog livet av sig. Positivt svar som bara den för det visade sig vara rätt. Sen frågade han var och jag gissade vidare på utomlands, vilket också var rätt! Sen fick vi reda på att det var i Paris han döda sig och då sa Elin att han hoppade från Eiffeltornet, och det var rätt! Stilpoäng och flyt!

Eftermiddagen blev mindre seriös och istället för att arbeta pratade jag om allt och inget med Markus. Sen drog vi vidare till simhallen för att vara lite nyttiga. Men lat som jag är hamnade jag i bastun efter 40 minuter. Nåja, härligt var det.

Sen dess har jag hunnit handla med mamma och läst lite spanska, men har fortfarande mycket kvar.

På tala om saker att göra... Jag borde städa mitt rum för här låg en mobilsladd någonstanns i röran igår, men nu är den borta... Nu måste jag leta, uppdatering kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback