Tisdag

Dagen började med Np i matte. Från 8-12, men vid 11 kände jag mig färdig så då gick jag på lunch. Sen blev dagens första lektion av och jag och Elin var grymt effiktiva.

När jag gick till stationen var det riktigt vart och skönt så hade nästan planer på att stanna kvar i Ystad fall vädret skulle vara sämre här hemma. Men jag valde att åka hem och vädret svek mig inte. Jag hann sola ungefär en halvtimme innan Annie kom och hälsade på mig.

Vi tog en runda med hennes a-traktor och fick den tvättad. Sen bar det av hem till míg igen där vi spenderade tiden med att prata om allt och inget.

Hon åkte för ett tag sen och jag har hunnit med att äta.



Härligt!



Annie fick tvätta medans jag kollade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback