Glömt skriva

Eller egentligen har jag inte orkat. I måndags var det skola och när jag kom hem låg jag mest i sängen. Inte helt hundra friskt. Jag skippade till och med en joggingrunda med folk från drillningen. Febern var i för sig inte jättehög men huvudvärken var värre.

Igår mådde jag bättre. I skolan hade vi Np i engelska och kollade film på historian. Jag fick även veta att jag blev godkänd på hörförståelsen i spanska. Det var sjukt härligt att höra. Sen blev det vg, nästan mvg, på läsförståelsen. Nöjd! På kvällen kom Danne till mig.

Idag har jag bara haft två lektioner. Matte och Svenska. Redovisningen gick bra. Sen tog jag och tjejerna en långlunch på stan. Vi satt och pratade om ingenting i över två timmar. Haha, jag skrattade riktigt mycket åt ett sms Irma fick. Hon trodde ju inte riktigt att jag förstod vad det betydde (läs bosniska) så hon lät mig läsa det. Sen vandrade jag tillbaka till skolan för att ta igen lite i matten. Har legat back nu ett par veckor men nu är jag i fatt igen. Snart får jag gå och äta innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback