Tosselilla

Nej, det var inget jobb idag. Men jag spenderade dagen på Tosselilla med några superduper roliga tjejer.

Första missen kom direkt på morgonen när jag fick sms om att två av tjejernas buss inte gick. Lyckligtvis kunde dom ta tåget istället.
Sen drog dagen igång. Det blev karuseller, trampbåtar, godis, prat och massor med badande.
Andra missen kom när Elins shorts gick itu. Otur! men what to do? Där var ändå nästan ingen man kände ju. Jag lyckade vinna på bollkastningen, vilket givetvis inte beror på att jag övade på det hela dagen igår när jag jobbade.
Tredje missen kom när jag, som är naturligt skicklig, lyckades slå av mig halva naglen så min tå började blöda. Aj, aj, aj... Som tur var hade Irma med sig hansprit som jag kunde tvätta med. Jag kan dock säga att sånt svider!
Sista missen kom när vi skulle hem och vi såg att Angelica smörjt in sig med spf överallt uton på axlarna. Det syntes! Fast Elin var, även hon, röd som en kräfta. Irma försökte jobba bort bonabrännan som hon fått under dagarna hon jobbat. Jag tror hon kom en liten bit på vägen i alla fall. Som vanligt saknar jag totalt pigment. Förhoppningsvis tog solen lite i alla fall.

Sammanfattningsvis blev det en hel lyckad dag och sånna får det gärna komma fler av!

Jag glömde nästan ännu en miss. Jag hade mitt arbetskort i Irmas börs under tiden vi var där så precis när jag kommit hem kom jag på att det låg kvar där. Det var bara att stressa som en galning ner till stationen. Som tur var väntade Irma och Angelica på mig där med kortet i handen.

Nu har jag fått lite mat i magen och tagit en svalkande dusch. Vad som händer ikväll får vi se, om inget annat händer finns det en hel del bilder från dagen som jag kan försöka få Irma till att skicka så här också hamnar en del bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback