Sockervadd!

Jobbet är slut för idag och helgen är här (dock jobbar jag ändå imorgon). Det bör firas rejält! Mitt humör är verkligen på topp (som en liten karusell är mitt humör, läs inlägg från igår och imorse).  Just nu sitter jag och ser underbar och söt ut och är mitt charmigaste jag i en kort somrig och blommig klänning. Doftar även som ett tjockt paket med godis och leendet bländar. Jag får nog passa på att skriva medans självförtroendet är så här högt...

Nej, nu får jag komma vidare och berätta det jag skulle. Ikväll blir det tjejkväll (med undantag för eventuella killar?) hos Feliza! Jag ska köra dit så det gäller att köra i tid så vi hinner åka vilse ett par rundor på vägen. Hmm, jag kom precis på att klackarna inte duger för körningen så idag blir första gången jag övningskör barfota så får jag ta på mig skorna när jag kommer. Haha, det är verkligen ett i-landsproblem. Uppdatering om hur barfotakörningen gick kommer senare. Nu ska jag, kameran, mobilen och vinet bege oss iväg. Bilder bjuds det på sen!

Festar ni ikväll så ta ett glas för mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback