Vad kunde inte varit mer fel?

Igår när vi kom till träningen var där fullt av småkillar som spelade fotboll. Deras tränare sa att dom skulle ha träning där i en och en halv timme till. Men vi sa vi hade bokat och erbjöd oss att dela hallen om det var dubbelbokat fast han var envis och otrevlig. Så vår tränare fick hem om och skriva ut lappen om bokningsbevis... Efter han hade sett lappen trodde han oss fortfarande inte så han fick ringa och höra med kommunen för att få reda på att han hade fel. Sen gick dom som tur var.

Det var alltså det första som gick fel... Ett annat problem var att brandlarmet gick. Fast det var bara en kvart innan vi slutade. Vår tränare stannade kvar men vi andra åkte hem.

Lite annat smått och gott som inte blev som det skulle var stukade fingrar från en hel del och en bula på huvudet för min del... Kände mig lagom yr då jag skulle lägga mig och oroade mig för att bulan skulle göra så att hjärnan glömde andas under natten. Det är verkligen svårt att somna med en sån tanke i huvudet. Men jag lever ju nu så det gick hur bra som helst att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback