Träning

Jag kom hem för snart två timmar sen men känner mig fortfarande helt slut. Då kan ni ju föreställa er hur trött jag var direkt efter träningen. Vi hade en kort paus så jag och tjejerna spreng ut där ute i bara linne och leggings (standar kläder för drillträning) utan att frysa. Jag var jättevarm och det var inte långt ifrån att jag slängde mig i en snöhög. Jag lyckades även få en fin käftsmäll. Aj aj aj, men det gick väl ändå. Det blir ett blåmärke och är lite svullet just nu. Men det är sånt man får ta när man har roligt. Men nu har jag nästan helt beslutat mig för att träna imorgon. Men jag får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall sätta mig ner och skriva upp en att göra lista till My som hon kan ha på träningarna. Festligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback