Skoldagen

Jag började inte förrän tio idag men var i skolan redan lite i nio. Tanken var att jag och Angelica skulle vara duktiga och göra spanska, vilket vi faktiskt lyckades ganska bra med. Jag var på bra humör imorse så jag köpte med mig vars en oboy till Angelica och mig fast då jag kom dit upptäckte jag att Irma och Elin också fanns där. Men det gjorde inte helt för mycket. Vi fick dela. Mina händer hade ändå nte klarat av att bära fler muggar. Sen arbetade vi hyfsat seriöst i en timme innan matten började.

Nu har jag nog äntligen förstått mig på f (x),lite grafer och funktioner och sånt. Så nu håller jag tummarna inför provet imorgon.

Sen hade jag dagens sista lektion och då gick vi bara igenom lite inför provet och sen fick vi plugga på valfri plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback