Morgonmys

Vid sextiden på morgonen gick strömmen så då vaknade jag. Nej, jag sov inte med ljuset tänt men mina föräldrar pratade och jag brukar alltid ligga och tjuvlyssna på mornarna eller kvällarna när jag ändå inte kan sova. Sen vid åtta tiden kom pappa in och rullade upp så det blev ljust på mitt rum. Usch. När han hade åkt iväg till jobbet gick jag och rullade ner igen och halvsov till tio ungefär. Bara några minuter senare var Danne här. Han skulle egentligen handla bullar, men det tog över en timme. Haha. Men det var det mysigaste av dagens tre sätt att vakna på. Nu ska jag ta tag i skolarbetet lite. Eller först ska jag nog gå och äta frukost/middag.

Trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback