Innan jag åker

Än är det inte tid att ge sig iväg men om ett par timmar. Jag gick faktiskt upp redan lite i sju. Nu har jag dock spenderat en halvtimme vid datorn mest för att få tiden att gå. Nu sa pappa precis hejdå till mig och önskade mig lycka till. Han åker iväg till jobbet nu och jag får väl snart slänga mig i duschen.

Usch jag vet inte om jag ska längta tills tävlingen eller längta tills den är över. Jag vet redan nu att den här helgen kommer innehålla en hel mix med olika känslor. Jag kommer vara glad, förväntasfull, taggad, nervös, ledsen, pigg, trött, sur, arg, nöjd, missnöjd... Jag kan hålla på och rabbla en sån här lista i evigheter men det gör ingen större nytta. Jag vet i alla fall att jag kommer sakna Danne, tur mobilen finns i det här fallet. Och mest som förvarning till Emelie, så kommer jag att ringa henne ett par minuter innan jag går ut på golvet så hon får lugna ner mig. Det blir en underbar helg! Ni får ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback