Hjärna ur funktion

Just nu sitter jag på svenska lektionen och bara väntar ut tiden. Egentligen borde vi skriva på vår berättelse men min fantasi är som bortblåst idag. Därför sitter jag här istället för det är inte lönt att tvinga min hjärna att tänka när den ändå inte vill.

Om en timme skulle jag ha slutat men istället har vi flyttat mattelektionen så att vi får sovmornar på onsdagar istället. Också får vi mer tid för genomgångar eftersom vår klass läser matte i olika takt.

För övrigt har jag inga planer på hur eftermiddagen kommer att se ut eftersom jag inte har någon träning idag. Egentligen känner jag bara för att åka bort någonstanns. Nu får jag försöka hitta på något tills jag slutar den här lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback