God morgon

Pigg och vaken är något jag definitivt inte är idag. Därför får ni ursäka alla kommande stavfel eftersom jag inte orkar tänka. Igår blev träningen lite lugn. Vi började med ungefär en timmes möte och sen sprang vi runt i korridorerna som uppvärmningen. Efter det hade vi ganska mycket teknik och sen avslutade vi träningen med att göra programet en gång. När jag kom hem var jag lagom död och slocknade nästan direkt.

Nu på morgonen har jag lyckats ta mig till skolan. Trött som bara den försöker jadg och Elin ta tag i geografin men jag kan bara konstatera att Elin är bäst på sånt. Just nu kom jag på en sak som tillhör min kategori onödigt vetande. Men det hjälpte oss idag.

Nu måste vi jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback