Torsdag

Det har varit en jättehemsk dag. Det började med en tidig morgon och jag var fortfarande slut efter tre timmars träningen igår. Sen pluggade jag matte idag utan att förstå mig på något och provet är imorgon. Jag fick nästan panik. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och som tur var gick det bra.

Sen tog jag bussen hem och då jag kom hem kom jag på att mina nycklar låg så fint och väntade på mig inne i huset. Det gjorde att jag fick stå ute i en halvtimme och vänta på att mamma skulle komma hem. Och som ett litet plus dog min mobil under tiden.

Sen jag kom hem har jag pluggat matte. Nu är det nog bara en sak jag inte riktigt förstår där men det löser sig till imorgon. Snart blir det dax för mig att tag tag i historia arbetet.

Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback