Tisdag

Skoldagen blev, kort? En lektion. Fast jag och Elin kom tidigare för att ta igen lite matte. Inte för det gick så bra. På planeringen är jag på veckan innan påsklovet. Inte det bästa med tanke på att jag inte kommer på mattelektionen på fredag. Men jag hoppas det löser sig inför provet på något vis.

Sen hade vi som sagt dagens ända lektion. Det blev en ganska kul lektion. En göteborgare kom och pratade om ekonomi och aktier. Jag är nog en av dom få som tycker sånt är intressant. Göteborgskämt har jag dock aldrig lärt mig förstå. Fast lite härlig humor har dom.

Jag hann även med en tidigare buss. Men hade jag kommit två minuter senare hade jag missat den. På bussen mötte jag även Erika och Mikael som underhöll mig tills jag hoppade. Nu har jag kommit hem och inte gjort helt för mycket vettig. Jag vet inte riktigt om Håkan och ikel kanske skulle komma på kaffe men det är väl sånt jag märker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback