Tisdag

Egentligen slutade jag redan vid elva idag men jag kom nästan precis hem. Anledningen till det är att jag varit duktig och räknat matt sen lite över ett. Eller det kan ha tagit så lång tid för jag är trög. Men i alla fall fick jag mycket gjjort och känner inte riktigt så mycket panik inför provet på fredag som innan. Fast där är fortfarande mycket till jag måste göra. För övrigt fick jag reda på att vi har en inlämningsuppgift till fredag som jag inte börjat med än. Hjälp! Att lösa det kommer däremot bli ett mysterium...

För övrigt har jag pratat ganska mycket med vännerna från klassen som har varit riktigt roliga idag. Nu sitter jag mest och väntar på att maten ska bli klar. Jag är grymt hungrig (så går det när det är fisk till mat i skolan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback