Sol

Nej det blev ingen ystad för min del. Istället sorterade jag lite bland mina bilder på datorn. Just nu är jag uppe i 475 stycken som jag vill framkalla. Jag får dock se när jag tar tag i det och verkligen lämnar in bilderna på elgiganten eller något sånt ställe.

I eftermiddags kom Danne hit och var här en stund. Väldigt mysigt och trevligt. Jag var verkligen i behov av att träffa honom. Vi hade knappt träffats innan på lovet och kommer nog inte hinna träffas så mycket mer så jag får ta dom chanser jag får.

När han hade åkt låg jag och solade (i bikini!) i nästan en hel timme. Så länge det inte blåste var det faktiskt riktigt härligt. Där har ni även en förklaring till varför jag blir förkyld. Dock var det första gången jag var ute och solade i år. Fast det kommer fler gångr kan jag lova. Nej nu ska jag göra något en aning vettigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback