Onsdag

Dagen började med en extrem otur. Jag fick för mycket tid över på morgonen så jag gick och la mig igen. Men sen när jag skulle gå vilade tydligen min hjärna fortfarande för när bussen kom, kom jag på att jag hade glömt mitt busskort. Och då hade jag stått och väntat vid busshållplatsen i ungefär fem minuter utan att ha kommit på det innan. Så det var bara till att gå hem och hämta det. Det ledde i sin tur till att jag även missade nästa buss. Två bussar på en morgon! Det ska nästan vara mig till det för att lyckas med sånt. Den tredje bussen kom jag i alla fall med och tur var det för annars hade jag missat det nationella provet. Inte för det gick helt för bra.

Efter det hade vi ett snabbt klassråd som jag inte kommer ihåg så mycket av. Sen avslutades dagen med idrott och det blev den typiska favoriten springa. Och vi hade inte ens hunnit ha lunch vilket gör att jag blir illamående. Men det guick ju ändå.

Eftermiddagen blev i alla fall ganska bra. Jag och Elin satte oss på torget och väntade på min buss. Så när bussen kom sa jag hejdå till henne och satte mig på den kokande bussen. Där var luftkonditionering men jag misstäker att den bara sprutade ut varm luft.

Nu har jag kommit in igen efter två timmars solande varvat med lite pluggande inför provet imorgon.

Dax för mig att laga mat nu och ikväll blir det träning för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback