Hanna här

Hanna tog tåget till Ystad efter skolan och jag mötte upp henne på stationen. Sen gick vi en runda på stan innan vi tog bussen hem till mig. Där fixade med lite hemliga saker. Det kommer kanske upp lite ledtrådar i bloggen senare. Med andra ord har jag inte orkat lägga in några bilder på datorn än.

Just nu sitter hon väldigt djupt koncentrerad i min berättelse som jag skrev till svenskan i nian. Hon har mobbat mig en del och kommenterat felstavningar och barnförbjudet språk. Men jag lär mig leva med det. Hon är lite smått seg på att läsa så jag har hunnit göra ganska mycket under tiden hon har läst. Men nu får jag väl återvända till att vara social.

Sen ikväll blir det plugg. Om jag inte skjuter upp det lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback