Ystad sen Annie sen Catja sen...

I går kväll hände inte så mycket och jag slocknade hyfsat tidigt. Men sen vaknade jag redan vid lite över fem och sickade iväg några sms som jag hade fått under natten. Efter det låg jag mest och halvsov tills Ilinka kom för att hämta lite saker till drillningen eftersom hon hade sin första träning med duetterna idag.

Sen var det bara till att gå upp. Jag spenderade jättemycket tid med att prata med mamma. Ibland är hon faktiskt bra att prata med. Men bara ibland.

Vid tolvtiden tog jag och mamma oss in till Ystad där jag handlade en blus och ett skärp. Alltid något.

Sen blev det hem om och äta innan Danne hämtade mig också åkte vi två till Annie.

Hos Annie blev det en kort men trevlig pratstund. Henrik och Lenny kom också dit. Jag åkte där ifrån runt halv fyra och sen var jag hemma om ett tag innan jag åkte till Catja för att lämna hennes skivor. Jag har ju verkligen haft dom ett bra tag så det var på tiden att jag fick det gjort.

Nu sitter jag mest och gör ingenting. Mamma och pappa ska snart sticka iväg på fest. Jag blir hemma ikväll och följer inte med. Känner mig ändå lite halv trött idag. Fast sjuk är jag absolut inte, som tur är.

Jag kanske åker ut en runda med Danne men det märker jag ikväll. För övrigt så spelar ju Sverige EM-kval mot Ungern i fotboll ikväll. Det vill jag ju helst inte missa så får jag tillfälle att se det så ska jag.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback