Veckan



Träningar - Träningarna har ju inte dragit igång som vanligt riktigt än. Men snart så... Ikväll kommer där bli ett möte om hur träningarna kommer till att se ut.

Skolan - Ny skola nu ju. Jag har redan gått där en halv vecka men nu börjar den på riktigt. Förra veckan var det ju inte enligt schema. Men schemat ser okej ut. Idag blir det utflykt och imorgon blir det information om språkvärlden. Sen vet jag inte riktigt om det blir skolfoto den här veckan. Sen på torsdag blir det möte.

Vänner/Familj - Just nu har jag ju massa nya människor som jag ska försöka lära känna. Dom flesta verkar i alla fall riktigt trevliga. Sen min lediga tid går till pojkvännen. Familjen träffar jag där imellan.

Övrigt - Idag ska jag klippa mig. På lördag kväll ska jag iväg på 50 och 18 års fest hos några vänner till familjen.

Nu tror jag inte att det händer mer den här veckan i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback