Uppdatering

Jag startade aldrig datorn igår eftersom det åskade när vi kom hem. Istället gick jag och la mig redan vid halv 10. Det var ett bra tag sen jag la mig så tidigt. Vanligtvis brukar ju Danne åka ifrån mig vid den tiden men igår kväll hade jag ju som sagt möte.

På mötet togs inte speciellt mycket nytt upp, utan det var mest en repition av intruduktionerna som vi hade fått dom första dagarna i skolan. Alltså var nästan hela innehållet av mötet till för föräldrarna och jag hade lika bra kunnat stanna hemma. Fast och andra sidan var Robin på träning och med åskan som var igår hade jag ju inte kunnat roa mig med dator, tv eller telefon. Så det var kanske lika bra att jag följde med.

Imorse hann jag inte heller blogga något eftersom jag sov. Vi hade sovmorgon idag så jag har nästan sovit 10 timmar inatt. Min energi är därför på topp. Sen gjorde jag vid mig och gick till bussen.

Nu är jag i skolan. Vi har haft svenska nu på morgonen där vi gick igenom olika inlärningssätt. Sen fick vi göra en analys som visade hur vi lär oss saker bäst. Jag lär mig bäst genom att läsa eller se sakerna jag ska kunna. Fast det visste jag ganska bra redan. Att lyssna är jag däremot värdelös på (även då det inte gäller saker jag ska lära mig).

Nu har vi lunch och efter det blir det en kort lektion matte. Sen avslutas dagen med mentorstid. Det har verkligen varit en lugn dag idag. Men det är ganska härligt. Men sen blir antagligen kvällen också ganska lugn för som det ser ut nu har jag inga planer för den.

Nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback