Träning!

Äntligen! Som jag hade längtat. Kanske lite för mycket...

Träningen började med uppvärmning och jag hade så mycket överskottsenergi att jag sprang på riktigt duktigt. Kanske lite för duktigt för jag drog in massa kall luft genom halsen. Vi tränar ju i en hall som inte innehåller isolerade väggar utan är mer som ett tjockt tält... Så när jag vaknade på morgonen var jag helt hes. Men i alla fall gjorde det lite ont i halsen och lungorna på träningen också. Fast det var väl bara att bita ihop för det gick ju över.

Sen fortsatte träningen och vi gick mest igenom vad vi kunde. Sen lite prat på slutet.

Jag kom hem lite i tio och sen var det raka vägen in i duschen innan jag, trött som bara den, gick och la mig. Någon mer än jag som sov extremt bra inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback