Sverige - Ungern

Danne kom hit om en kort runda sen åkte vi hem till honom för Mikael skulle komma dit och lämna lite saker. Sen blev det ju även kaffe där. Efter det blev det till att åka en liten runda men sen åkte vi hem till mig igen. Vi såg lite simpsons men sen åkte Danne ut igen.

Eftersom det både regnade och var kallt blev jag kvar hemma. Jag såg Sverige - Ungern matchen som slutade hur bra som helst. Målet från Zlatan i sista anfallet som dom började med då där var fyra sekunder kvar. Inte illa. Sen nicken som blev första målet var inte dumt det heller. Sen var det ju lite otur att ungern fick en halvtaskig straff som dom satte. Men det viktiga var förstås att sverige vann.

Efter matchen satt jag och pratade med Robin ett tag men sen gick jag och la mig och tänkte på lite allt möjligt. Alla tankar flög verkligen runder i huvudet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback