Sovmorgon, nästan i alla fall...

Jag hade arbetstid på morgonen men eftersom där inte fanns någon lärare, det var första lektionen, och jag behövde en dator (skolans datorer är ju sega) stannade jag hemma istället. Det är faktiskt mycket bekvämare att sitta hemma och arbeta. Ända nackdelen är väl att man gör massa annat som är roligare. Tillexempel prata med min pojkvän på morgonen. Jag tyckte inte han behövde sova längre.

Men sen kom jag till skolan. Bussen krånglade på vägen dit så jag hoppade av och gick sista biten. Sen mötte jag upp Angelica och Irma. Det blev lite småprat och sen började skoldagen. Först matte och sen lunch. Sen var det dax för dagens sista lektion som var två timmar och fyrtio minuter So. Fast vi fick sluta en halvtimme tidigare. Eller, vi fick läxa som vi kunde göra på den tiden men mitt huvud var verkligen slut.

Sen tog jag mig till stationen. Jag var ute i god tid så jag stack in om på pressbyrån och köpte lite dricka och laddade min mobil.

Tåget blev inställt så jag fick vänta på bussen istället.

Sen var det simmning. Markus och jag har börjat med vår fina (las lite slarviga) vana att simma en gång i veckan. Premiär för hösten så vi mjukstartade med två kilometer. Men det är ju alltid något.

Nu är jag trött och hungrig så nu ska jag gå!

Kommentarer
Markus säger:

Haha, 3km nästa gång då(A)

2009-09-14 | 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback