Skoldagen

På bussen på vägen in till skolan satt jag och pratade ihjäl Håkan om allt och inget. Han var väldigt trött men det var däremot inte jag.

Sen när jag kom till skolan fick jag en rundvandring inne på bygg innan jag gick tillbaka till min skola för att ha mentorstid. Där hände absolut ingenting som vanligt. Sen var det engelska, geografi och klassråd. Sen tog dagen slut för min del.

Även på hemturen hamnade jag på samma tåg som Håkan så då blev det mer prat, fast då var ju även Emmie, Viktor, Tobbe och Calle där.

Sen tiggde jag skjuts hem av Håkan eftersom jag hade skoskav. Fast egentligen var jag lat. Men jag var snäll och bjöd på kaffe. Lite senare kom även Danne.

Nu har båda dom två åkt och jag får väl ta och äta innan träningen. Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback