skolan

Vi började med lite mentorstid och där satt vi mest och pratade. Sen hade vi vår första vanliga lektion idag. Det blev engelska. Läraren verkade helt okej så det blir nog ganska bra. Vi gjorde ju inte allt för ansträngade saker första gången.

Sen hade vi en lång-lunch.

Sen var det dax för utflykt, vilket jag såg fram emot. Men nu ångrar jag mig. Vi fick gå i unge fär en halvtimme för att komma till skogen. Där fick vi sen ägna över en timme åt att bygga skulpturer av naturen som skulle symbolisera en känsla. Sen fick vi glass. Efter det skulle vi gå runt och kolla på varandras skulpturer. Det var verkligen fantasilöst och tog mest en massa tid. Jag tror nog att dom flesta hellre hade haft vanliga lektioner. Då dom sa att vi skulle på utflykt förväntade jag mig att vi skulle göra något ungefär i samma stil som Robin och deras klass hade gjort. Men så blev det inte. Lite besviken...

Sen traskade jag och Emma till stationen för att ta tåget hem. Eller jag ska ju till stationen för att sen direkt gå och klippa mig. Hoppas det blir bra. Visar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback