Redan ny vecka

Träning - Nu börjar träningen på riktigt! Som jag har längtat. Första träningen blir av ikväll och sen blir nästa på onsdag. Sen hade jag även tänkt simma lite på tisdag. Tror till och med att Markus följer med och håller mig sällskap.

Skola - Skolan rullar väl på som vanligt. Vi har även skolfoto idag. Man lyckas aldrig bli bra på dom fotografierna.

Vänner/ Familj - Under skoldagar är det ju nästan omöjligt att hinna med vänner. I alla fall dom vännerna som man inte träffar i skolan. Till helgen tror jag i alla fall att jag ska till min kusin en dag. Sen träffar jag nog Emelie en dag i helgen också. Sen Danne lär jag nog träffa mest om kvällarna den här veckan.

Övrigt - Jag har faktiskt ingen koll alls på om det händer något speciellt den här veckan men tror att det blir en ganska vanlig vecka utan speciella händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback