Ny vecka

Träning - Det är två träningar i veckan som gäller. Det är nog faktiskt ganska lagom mycket. Sen imorgon blir det en tur till simhallen.

Skolan - Den är igång som vanligt och det finns alltid något att göra. Det finns massor av saker jag borde göra just nu istället för att sitta och skriva här. Men, som sagt går sånt som är kul oftast före. Sen imorgon blir det en halv utedag.

Vänner/Familj - Försöker... Känns som om den biten kommer bli lite åtsidosatt den här veckan. Jag får passa på att bättre mig längre fram.

Övrigt - Jag har ingen anning om det händer något speciellt den här veckan. Fast jag har ju lite förändringar på gång. Men mer säger jag inte just nu, för ni lär märka det tids nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback